Garantijos ir grąžinimas
Prekių grąžinimas
- Prekių ar sumokėtų pinigų už paslaugas grąžinimas vykdomas remiantis 2001-06-11 LR Vyriausybės nutarimo Nr. 697 "Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo" 2014-07-29 redakcija Nr. 738 "Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo pakeitimo".
- Klientas gali grąžinti Pardavėjui prekes nenurodęs priežasties per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos.
- Grąžinama prekė turi būti pristatyta Pardavėjui naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis. Klientas privalo apmokėti prekių grąžinimo išlaidas.
- Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Klientų grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Atskiros prekių grąžinimo sąlygos taikomos šioms prekių grupėms:
- Buveinės adreso paslauga. Pinigai už paslaugą nėra grąžinami po įmonės įregistravimo suteiktu buveinės adresu VĮ Registrų centras Juridinių asmenų registre.
Prekių kokybės garantija
- Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms suteikia garantiją, apie kurią nurodo prie prekės savybių aprašymo.
- Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms garantijos nesuteikia, tokiu atveju, galioja LR teisės aktų numatyta garantija.
- Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
- Garantija nėra taikoma:
- prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
- prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
- prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
- prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
- prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
- kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
- jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
- jei įrenginys, skirtas asmeniniam naudojimui, naudojamas verslo veiklai vykdyti;
- jei Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties) ir prie prekės pridėtų gamintojo dokumentų;
- gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
- susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
- informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
- operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.
Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.