Garantijos ir grąžinimas 

Prekių grąžinimas

  1. Prekių ar sumokėtų pinigų už paslaugas grąžinimas vykdomas remiantis 2001-06-11 LR Vyriausybės nutarimo Nr. 697 "Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo" 2014-07-29 redakcija Nr. 738 "Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo pakeitimo". 
  2. Klientas gali grąžinti Pardavėjui prekes nenurodęs priežasties per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos.
  3. Grąžinama prekė turi būti pristatyta Pardavėjui naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis. Klientas privalo apmokėti prekių grąžinimo išlaidas.
  4. Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Klientų grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  6. Atskiros prekių grąžinimo sąlygos taikomos šioms prekių grupėms:
    1. Buveinės adreso paslauga. Pinigai už paslaugą nėra grąžinami po įmonės įregistravimo suteiktu buveinės adresu VĮ Registrų centras Juridinių asmenų registre.

Prekių kokybės garantija

  1. Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms suteikia garantiją, apie kurią nurodo prie prekės savybių aprašymo.
  2. Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms garantijos nesuteikia, tokiu atveju, galioja LR teisės aktų numatyta garantija.
  3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
  4. Garantija nėra taikoma:
    1. prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    2. prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    3. prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
    4. prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    5. prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    6. kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    7. jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    8. jei įrenginys, skirtas asmeniniam naudojimui, naudojamas verslo veiklai vykdyti;
    9. jei Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties) ir prie prekės pridėtų gamintojo dokumentų;
    10. gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    11. susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
    12. informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
    13. operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.

Jeigu nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę kreiptis į garantinio aptarnavimo servisą, po kurio išvadų bus priimtas sprendimas dėl prekės remonto, pinigų grąžinimo pirkėjui arba prekės pakeitimo. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.